Var med och skapa t-shirt till communityt!

Permalänk
Medlem

SweClockers Utmärkt

Stort centrerat tryck

Mindre tryck och mer till vänster på den som bär den (höger för den som möter t-shirt-bäraren)

Kan även göra sig bra på keps

För den som vill sprida glädje bland nördar och sin omgivning i allmänhet.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RX7800XT|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Asus DUAL OC @990mV, 3,2/2,6GHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

SweClockers Utmärkt

Kan säga att en T-shirt eller keps med SweClockers Utmärkt symbol är något jag själv hade varit sugen på.

Permalänk
Medlem

Såja!

Cred till Kenneth och Noelia.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homdax:

Ingen t-shirt för min del. Eller hoddie.

Däremot Polo, som kan vara så jefla snygg.

https://cdn11.bigcommerce.com/s-dlgvmcszyl/images/stencil/960w/products/237/738/AMD__59617.1741378301.jpg?c=1

Tyvärr vill de inte skicka utanför USA.

Jag känner en kille i USA så kan skicka den till honom så kan han skicka den till Sverige. Jag vet dock inte vad fraktkostnaden blir men förmodligen inte tokmycket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lillaankan_i_dammen:

Det hade varit roligt med ett skämt på en T-shirt som bara IT folk fattar.
Det enda jag kommer på nu är att:
Enhetstester är bara till för folk med dåligt självförtroende. En perfekt T-shirt att ha på en arbetsintervju.

Hahaha, fantastiskt! Jag kanske inte skulle ha den på en intervju men på en vanlig dag på kontoret hade den fått hänga med 😁

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

@Edin @Enviro

Ingen chans att det kan bli ett heltäckande motiv t-shirt framöver?
(Har ett bra motiv som kompletterar övrigt sortiment, men som inte funkar estetiskt på bara en del av tröjan.)

(För övrigt. Har en kontakt som strax öppnar en webbshop för t-shirt print-on-demand, i EU, ifall det är intressant för er.)

Permalänk
Medlem

Pular lite med en shirt generator

Det kan vara kul att kombinera Pirat/IT och Viking/IT. Men lite jobbigt att få det rätt.

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syltmunken:

Jag känner en kille i USA så kan skicka den till honom så kan han skicka den till Sverige. Jag vet dock inte vad fraktkostnaden blir men förmodligen inte tokmycket?

Jo, samma här, det är överkomligt, men vi får se.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag tänker att om någon är bra på ett såntdär program så hade detta vart något att ha på ett plagg!

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeGreeZ:

Jag tänker att om någon är bra på ett såntdär program så hade detta vart något att ha på ett plagg!

<Uppladdad bildlänk>

Sup yo loc inte for?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeGreeZ:

<Uppladdad bildlänk>

Jobbig text att läsa imo. Jag vill läsa den vita texten för sig

SUP YO LOC INTE FOR!

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Sup yo loc inte for?

Skrivet av m4gnify:

Jobbig text att läsa imo. Jag vill läsa den vita texten för sig

SUP YO LOC INTE FOR!

Jag provade att byta plats på de två sista R:en.
Jag vet inte om det blev bättre.
Men låter mer som något (?)

(Verkar som färgnyanserna blir fel när man sparade om)

Sup Yo Loc Inter Fo

alternativt;

Port Ur Al Net Rum

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuessWho:

Jag provade att byta plats på de två sista R:en.
Jag vet inte om det blev bättre.
Men låter mer som något (?)

(Verkar som färgnyanserna blir fel när man sparade om)

<Uppladdad bildlänk>

Sup Yo Loc Inter Fo

alternativt;

Port Ur Al Net Rum

Sup y loca ernet fo
Port our lint rum

Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RX7800XT|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Asus DUAL OC @990mV, 3,2/2,6GHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem

Verktyg som använts: 3-4 AI's, adobe illustrator och adobe photoshop.
Vision: Väcka liv i gubben med mjuka toner och som nyttjar sweclockers grafiska profil.
Filformat: PNG ca 3800x3800px.
Extra tillval: Text runtom motivet. Vet ej exakta fonter som Sweclockers använder så tog det närmsta jag kunde hitta.
Min favorit: Litet motiv på bröstet. Ser visserligen pluttigt ut med text i mocks jag visar nedan.

Publicerar det nu då jag ej har tid att finslipa det ytterligare innan tiden går ut. Men jag kommer göra det oavsett då det är underhållande att hålla på med sådant här.

Vi börjar med några snabba mocks i hur det kan se ut på t-shirt. OBS! Motivet är cirkulärt men det framstår som mer ovalt i nedanstående mocks när det kommer till det stora.

Bara motiv

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9950X3D | Gigabyte RTX 5070 Ti AERO | Samsung 990 PRO 4TB | Gigabyte B650E Aorus Stealth Ice | Corsair Dominator Titanium White 2x48GB DDR5 6600MHz CL32 | Lian Li O11 Vision Compact White | Lian Li HydroShift LCD 360TL White | Lian Li EDGE Platinum 850W White | Lian Li UNI FAN TL 3-pack 120mm Reverse White

Permalänk
Medlem
Skrivet av IMPANI:

Verktyg som använts: 3-4 AI's, adobe illustrator och adobe photoshop.
Vision: Väcka liv i gubben med mjuka toner och som nyttjar sweclockers grafiska profil.
Filformat: PNG ca 3800x3800px.
Extra tillval: Text runtom motivet. Vet ej exakta fonter som Sweclockers använder så tog det närmsta jag kunde hitta.
Min favorit: Litet motiv på bröstet. Ser visserligen pluttigt ut med text i mocks jag visar nedan.

Publicerar det nu då jag ej har tid att finslipa det ytterligare innan tiden går ut. Men jag kommer göra det oavsett då det är underhållande att hålla på med sådant här.

Vi börjar med några snabba mocks i hur det kan se ut på t-shirt. OBS! Motivet är cirkulärt men det framstår som mer ovalt i nedanstående mocks när det kommer till det stora.
<Uppladdad bildlänk>

Bara motiv
<Uppladdad bildlänk>

Proffsigt.

Jag tror dock du gjort gubben för gammal. Liknar ju mig, minus rynkor.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homdax:

Jag tror dock du gjort gubben för gammal.

Jag håller med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homdax:

Proffsigt.

Jag tror dock du gjort gubben för gammal. Liknar ju mig, minus rynkor.

Sant gubben borde vara mer likt Emil med samt el gloria ovanpå huvudet

OSZAR »