Permalänk
Medlem

9070 XT Beställda kort

Ni som beställt på Webhallen och Komplett har någon av er fått era kort skickade?

Jag beställde ett Sapphire Nitro+ XT på Komplett 15:09 och fick order bekräftelse 15.10 sedan har inget hänt.
Status är "Beställd, förväntas i lager (1 st). Du kommer att meddelas så snart varan har skickats."

Finns det någon risk att jag inte får något kort första omgången? :'(
Om inte tror ni jag får kortet för samma pris vid nästa möjliga leverans?

Permalänk
Skrivet av Grobar:

Ni som beställt på Webhallen och Komplett har någon av er fått era kort skickade?

Jag beställde ett Sapphire Nitro+ XT på Komplett 15:09 och fick order bekräftelse 15.10 sedan har inget hänt.
Status är "Beställd, förväntas i lager (1 st). Du kommer att meddelas så snart varan har skickats."

Jag fick precis samma när jag försökte köpa ett 5070ti Prime hos Komplett. Fick svar då att jag inte skulle få ett kort då utan när nästa leverans kommer, avbokade kortet i måndags.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grobar:

Samma för mig. Fanns flera stycken i lager när jag la min beställning, två minuter efter dig. Får hoppas att inte lagersaldot släpade efter. Inte så sugen på att vänta en månad på nästa batch!

Edit: Fick precis svar från komplett. Blir inget kort för mig från första matchen i alla fall. 🫠

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde:

Samma för mig. Fanns flera stycken i lager när jag la min beställning, två minuter efter dig. Får hoppas att inte lagersaldot släpade efter. Inte så sugen på att vänta en månad på nästa batch!

Edit: Fick precis svar från komplett. Blir inget kort för mig från första matchen i alla fall. 🫠

Tack för ditt svar!

Jag chansade och beställde ett Asrock Taichi 9070 Xt runt 17.00 igår från Webhallen och fick en notis precis från Postnord "Vi väntar på ditt paket" så det håller nog på att skickas.

Blir nog att avboka Sapphire kortet nu.

Lite trist då jag verkligen ville ha ett Nitro+
Jag får istället prova ett Asrock kort för första gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grobar:

Tack för ditt svar!

Jag chansade och beställde ett Asrock Taichi 9070 Xt runt 17.00 igår från Webhallen och fick en notis precis från Postnord "Vi väntar på ditt paket" så det håller nog på att skickas.

Blir nog att avboka Sapphire kortet nu.

Lite trist då jag verkligen ville ha ett Nitro+
Jag får istället prova ett Asrock kort för första gången.

Avbokade mitt med till slut. Osäker på om jag ska beställa en annan modell i lager någonstans, eller om jag bara skiter i det hela. Ville också ha nitro.... Synd att man är så jäkla sugen på att lira KCD2 bara, vilket inte blir kul med ett GTX1070 på 3440x1440! 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ludde:

Avbokade mitt med till slut. Osäker på om jag ska beställa en annan modell i lager någonstans, eller om jag bara skiter i det hela. Ville också ha nitro.... Synd att man är så jäkla sugen på att lira KCD2 bara, vilket inte blir kul med ett GTX1070 på 3440x1440! 😂

https://www.proshop.se/Grafikkort/ASUS-Radeon-RX-9070-XT-Prim...

15 kort kvar

Permalänk
Medlem

Finns 50+ kort på Komplett, ingen som vill köpa de.

Permalänk
Medlem

Beställde ett nytt Nitro från webhallen. Suttit och kollat hela dagen, och nu kom det några stycken!

https://www.webhallen.com/se/product/378388-Sapphire-NITRO-RX...

@Grobar

Permalänk
Medlem

Mitt 9070 har skickats av komplett. Köpte det runt 8 igår kväll.

Permalänk
Medlem

Slutsålt på Komplett. Finns inte ett enda XT kort i lager någonstans, efterfrågan är extremt hög tydligen. Även 2000 kr över mspr säljs det som smör i solsken.

Permalänk
Medlem

Mitt asus 9700xt blev skickad från komplett ca kl 15 idag

Visa signatur

intel 750@4,1ghz
7950@1070 core 1400mem
mb gigabyte p55ud6

Permalänk
Medlem

Köpte ett asrock taichi 9070 xt från komplett som skickades runt 10:00 idag

Permalänk
Medlem

Köpte och fick faktiskt nyss en powercolor reaper 9070xt, men har lite buyers remorse att man inte tog sapphire pulse. Men men är säkert bra också.

Permalänk
Medlem

Beställde från Netonnet igår.. Det har inte hänt nå förrutom att jag fått en orderbekräftelse.

Visa signatur

Fractal Terra | ASUS ROG STRIX B850-I | 9800X3D + Thermalright X47 | 64 GB D5 6000 MT | 9070 XT

YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk

Prime OC, sat at ‘handled’ from Komplett for like 24 hours, but shipped now….. rejoice!

Permalänk
Medlem

Det fick bli en Asrock Taichi XT istället. Beställde en ca 17.00 under release dagen fick den idag 😁

Nitro+ XT avbokades.

OSZAR »